מופעי קיץ בשרונה מרקט
ZAPPA & SARONA MARKET- FOOD-MUSIC-ART
צילום: יח"צ להקת השכל

כל יום שלישי כניסה חופשית, להופעות חיות
    מהפסקול המוביל בישראל - כנסיית השכל, ועוד.



ערבי ZAPPA & SARONA MARKET - הופעות חיות של מיטב האמנים, ארוחות שפים במחירים מוזלים ומיצגי אומנות מדי יום שלישי בשרונה מרקט. הכניסה חופשית!

 19:00 מיצגי אומנות הפרוסים ברחבי המרקט ומוזיקת DJ החל מהשעה 20:00. 
 ערבי ZAPPA & SARONA MARKET מציעים מגוון הופעות, ביניהם נתן גושן, סינגולדה, ומופע הפתעה, לצד ארוחות שפים ומציגי אמנות. המארגנים מבטיחים לנו מחירים מוזלים, למרות המיתוג של מתחם שרונה כיקר יחסית.

יום שלישי 18/7 בשעה 21:00 – סינגולדה וחברים
אבי סינגולדה מגיח לקדמת הבמה במפגן מוזיקלי איכותי עם להקה ומגוון זמרים במוזיקת לד זפלין, קווין, חיפושיות ושאר גיבורי התקופה.

יום שלישי 25/7 בשעה 21:00 – מופע בהפתעה

יום שלישי 8/8 בשעה 21:00 – כנסיית השכל
הלהקה המצליחה והאהובה רבת הכישרונות , משיקה אלבום שמיני "זה לא אני", עם הסולן המוביל, יורם חזן, גיטריסט, מלחין בעל הקול הייחודי.  כנסיית השכל, תבצע בהופעה את מיטב להיטיה מכל השנים, כגון: "למיה יש אקדח", "היינו עושים אהבה", "תגידי שטוב", "אני יודעת", "איך זה מרגיש", "בואי מהפכה",  "מעל הים", "תנו לי לשתות", "האהבה שלי",  "על מה את חולמת"  מהאלבום החדש "זה לא אני", ועוד .
כנסיית השכל, להקה בעלת 25 שנות ניסיון עם שירים אנרגטים וסוחפים שהפכו שלגרים, מוזיקת רוק'נרול משובחת, אשר הטביעה את חותמה הייחודי בפסקול הישראלי.


ZAPPA & SARONA MARKET
הכניסה חופשית

מדי יום ג' בין השעות 19:00-22:00

שרונה מרקט: קלמן מגן 3, תל-אביב